בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום רב, האם בדיקת זרע שבוצעה בקליניקה של גניקולוג תחת מיקרוסקופ מספיקה? או שבמעבדות הזרע קיימת בדיקה משוכללת יותר?
לקריאה נוספת והעמקה
ודאי שכן עברו הימים האלה של הגניקולוג והמיקרוסקופ שלו
ד"ר לין שלום, הרופא אמר שהבדיקה תקינה. האם לא ניתן לסמוך על זה? אני ובן זוגי כבני 35 , וביצענו את הבדיקה על מנת לשלול איזושהי בעייה בגלל שאין לנו הרבה זמן בגילנו (עדין אין לנו ילדים) הבדיקה לא בוצעה בגלל איזשהוא חשד. האם כדאי לפנות בכל זאת למעבדת זרע לבדיקה משוכללת יותר.? עלי לציין שאת הבדיקה ביצע גניקולוג מומחה לאנדרולוגיה של הגבר. אודה לתשובתך. חג שמח.