כמות נוזל הזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, הייתי רוצה לדעת מהי כמות נורמלית של נוזל זרע? לאחרונה נראה לי כי הכמות מעטה מידי - משהו כמו כפית - כפית וחצי לכל היותר. כמו כן, שמתי לב כי הגמירה יכולה ליהיות "שפריץ" ולפעמים גם ממש סתם "נזילה" (סליחה על התיאורים). האם העובדה שלפעמים זה כך מצביעה על בעיה כלשהי?
שני תיאורי השפיכה תקינים - ודרך אגב הם לא מבישים אלא להפך - תתגאה בכל נזילה או "שפריץ". שנית - מעל כפית זה נורמלי.
תודה על תשובותייך המהירות! אך אני עדיין מוטרד מהכמות, האם יש קשר בין התדירות לכמות? כלומר - קיימנו יחסים יום אחר יום וביום השני הבחנתי כי הכמות די קטנה (כמעט כפית...). כמו כן, יום לפני כן לא שתיתי כל היום - האם יש קשר? האם הכמות משתנה?