וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
א-אין בעיה עם הזרע וכבר יש לי ילדים ב-לפני שבועיים עקב כאבים באשך עברתי אולטרא סאונד שהראה וריד בקוטר 4ממ. השאלה למה יש לפעמים כאבים ומה ניתן לעשות. ב-האם השיפכה כך נחשבת לנורמלית וגם האם יש טיפול
אם יש לך ילדים ואפילו אם הוריד נפוח - אז מה? יש לשלושים אחוז מהגברים מצב כזה ו70 אחוז מהם נורמליים כמוך. טיפול לכאבים - זה לא ניתוח במקרה הנ"ל אלא אם הכאבים חזקים. ובדרך כלל - טיפול בתרופות נגד כאבים בלבד
תודה רבה לך והשאלה שנותרה ללא מענה היא השפיכה,למה היא כבר לא יוצאת בהשפרצה אלא נוזלת דבר שמדכא ומפריע להנאה. יש לציין שאני בן 32 ,האם צריך לחיות עם זה או שיש טיפול בתודה
נרה לי שכן תנסה לראות אם אתה מתאפק ליומיים שלושה מה קורה אז. אבל בעיקרון זה הרי לא עקרוני כל כך