החמרה במצב נפשי
דיון מתוך פורום זכויות רפואיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי מוכרת האוצר בת כ 90 תבקש החמרה לראשונה מאז 2007 עקב סעיפה הנפשי שנקבע אז לפי 34 ד=38% מעוגל. אבקש הנחייה כללית איזה מכתב לבקש מהפסיכולוגית. 2.האם כדאי לסחוב את אימי פיזית לוועדה מחוזית? אספק מייל אם תרצו לענות דיסקרטית תודה אלי
יש לבקש מכתב על החמרה לעומת המצב שלפני 5 שנים. המכתב צריך לכלול את תאור הבעיה אז ולמה ההחמרה היום. ניתן לבקש עקב גילה וועדה ללא נוכחות בריאות, מרפאות בר מדיקס לזכויות רפואיות
החדש לדעתו?מה מקובל?