פנסיית נכות
דיון מתוך פורום זכויות רפואיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 4 חודשים מ 7 עד 11 בחופשת מחלה עקב בעיות א.א.ג + נוירולוגי רופא תעסוקה של העבודה פסל אותי סופית יש לי מכתב פיטורים על רפואי אפשר לפנות לפנסיית נכות לדרוש את ההפרש בין 5000 בזמן שעבדתי לבן 3500 בזמן החופשת מחלה 3500 שזה 1500 ?הפנסיית נכות זה על ה4 חודשים או על העתיד ? ברגע שמקום העבודה סוגר חשבון ומעביר לי את הזכות לדרוש מקרן הפנסייה אני יכול לדרוש את הפנסיית נכות גם לאחר מכן או לפני שהם סוגרים חשבון - הבעיות בחלקם אם בגלל תאונת עבודה בעבר שטיפה החמיר או יותר מוקד הנושא
ניתן לתבוע לפי הפוליסה. כלומר, אם תקופת ההמתנה הינה 3 חודשים תוכל לתבוע על חודש. אם תקופת ההמתנה הינה 6 חודשים לא תוכל לתבוע