אובדן כושר עבודה 100%
דיון מתוך פורום זכויות רפואיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראשית אני מודה על תשובתך המהירה. שנית אז מדוע מפורסם באתר של המוסד לביטוח לאומי שמי שיש לו 100% אובדן כושר עבודה ומקבל קיצבת נכות , זכאי לפטור ממס הכנסה? דבר אחרון , מעניין אותי הפטור כי אני מקבל קיצבת אובדן כושר עבודה ויורד לי מס הכנסה
לקריאה נוספת והעמקה
היי, אתה דיברת על נכות כללית. תשובתי נגעה לעניין הנכות הכללית בלבד. בעקרון, אם אכן יש לך הכנסות שאינן מעבודה ישירה כגון קצבה מחברת ביטוח עקב אי כושר עבודה, אכן טוב וכדאי שיהיה פטור ממס. בריאות,