100% אובדן כושר עבודה
דיון מתוך פורום זכויות רפואיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הנני מקבל קצבת נכות כללית ומצוי ב 100% אובדן כושר עבודה זמני(כבר 2.5). שאלתי היא האם מגיע לי פטור ממס ? אם כן , אילו טפסים אני צריך להגיש? אודה על התייחסותכם גור
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, על מנת לקבל פטור ממס יש להגיע ל-90% רפואי. בכל מקרה, מי שמקבל קצבת נכות אינו יכול להרוויח למעלה מ- 5100 ש"ח (רפואי מעל 70%) או מעל 3900 ש"ח (רפואי נמוך מ- 70%). בשני המקרים אינך משלם מס כך שאיני מבין מדוע נחוץ לך פטור ממס. בריאות,