כאבי ראש

דיון מתוך פורום  זכויות רפואיות

11/07/2013 | 07:03 | מאת: Nina

שלום, מתחילת ההריון יש לי כאבי ראש פעמיים- שלושה בשבוע. כאבי ראש שתמיד באים בימים רצופים. שמתי לב כי זה תמיד אמצע שבוע. כאבי ראש נלוואים בבחילות והקעות קשות, כך שאפילו לא יכולה לשתות מים, הכל יוצא. אקמול ואופטלגין לא עוזרים.אני לקראת סוף חודש שישי, ולא עברו כאבים אלו עד עכשיו. האם יש סיכוי לקבל מרופא אישור על שמירת הריון מסיבה זו, וגם מה הסיכוי שביטוח לאומי ידחו לי את גמלת שמירת הריון? רוצה לציין כי תמיד היו לי כאבי ראש- בערך יומיים ב3 - 4 חודשים.... כמו לכל אחד, רק לקחתי כדורים משלי (מחו"ל) שעזרו לי, בהריון אסור לי אותם. לא נבדקתי אף פעם מול ניורוללוג, כי הייה חסרת משמעות. (כאבים היו חזקים , גם עם בחילות, אבל מעט מאוד ימים בשנה 6-7 ימים אולי...)

11/07/2013 | 07:18 | מאת: Nina

שכחתי לציין, כי עבודתי היא מול מחשב. בערך מחודש שלישי התחלתי לראות לפאמים מטושטש את המחשב. רופא פרטי ונשים לא שולחים אותי לשום בדיקות, אומרים כי אף אחד לא יעשה לי בדיקות לכאבי ראש בהריון. אומרים לספור ימים :).

איני יכול לענות באם תקבלי שמירת הריון או לא. זה בינך לבין הרופא שלך. באם יהיה לך אשור שאת חייבת שמירת הריון, לא סביר שביטוח לאומי ידחו אותך

מנהל פורום זכויות רפואיות