חני
דיון מתוך פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע
שלום רציתי בבקשה לברר, במידה ואופטומטריסט רואה שלקוח איננו מרוצה ממשקפי הראיה,כגון-נשרטו,ציפוי הלך אחרי רק חודש,לא מתאימות ועושות הפרעות, האים הוא בעצם מקבל החזר /זיכוי מהחברה של העדשות או שמשלם מכיסו כל החזרה כזו שלי? דבר נוסף,מה פירושו של דבר-ציפוי שהלך,איך האדם מרגיש בזה?כמו כן-אם חלילה וחס עדשה היא פגושה-איך ניתן לדעת ולהבחין בזאת? תודה!
לכל חנות יש את המדיניות שלה ולכן לא ניתן לענות תשובה לשאלותתיך הראשונות. לגבי ציפוי שהתקלף,ניתן להבחין בכך,כאשר מורגשת ראייה בירידה או תחושה שהעדשה "מלוכלכת" באופן תמידי ולא מצליחים לנקות אותה.במצב כזה ניתן להראות את העדשות לאופטומטריסט והוא יכול בקלות לומר האם הציםוי התקלף.
רגע יש מצב שבעצם אחרי חודש הציפוי התקלף ולא רואים ממש חלק כלומר רואים ברור אבל יש איזה אפקט מוזר האים זו שאלה של קמירות או קעירות של עדשה? במידה ונניח יש עדשה -שקניתי-במשקף ללא מסגרת-האים קמירות וקעירות העדשה יכולה להתשנו תעם כיוונו ל האופטומטריסט שלא כיוון נכון או שבעצם איך שעדשה באה כך גם תישאר ואי אפשר מה שנקרע לעקם אותה אלא רק את המסגרת בהתאם אליה-כלומר,אני מנסה לשאול במילים אחרות-אם אחרי חודש וחצי בלבד יש בעיות ראיה שאינה חלקה או שזה ציפוי (אבל כזה מעט זמן לא יתכן?!) או שזה קמירות או קעירות ששונתה ואיך ניתן לדעת אם קמור או קעור אם בכלל השתנה דבר נוסף-לגבי מה ששאלתי בהתחלה-אולי בכל זאת תוכל בבקשה לעזור ולהגיד-אם מחליפים אלפי פעמים עדשות האים יש מצב שזו החברה מזדכה או שהוא משלם מכיסו או שאחכ בזוג הבא פשוט עושק אותי במחיר-אני רוצה פשוט להבין ולדעת בערך..