שידרוג ביטוח נסיעות לחול

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

26/08/2012 | 15:37 | מאת: יוסי

שלום, אני ואישתי טסים לחודש וחצי לקולומביה. עשינו ביטוח נסיעות לחול דרך הכרטיסי אשראי העסקיים שלנו {חינמי} הביטוח מכסה עד לסכום של 650000$ עם הגבלה ליום אישפוז של 3100$ לכל אחד מאיתנו והגבלה לשכר מנתח של 20000$ והטסה רפואית ללא הגבלה בסכום. השאלה שלי האם לדעתך זה מספיק {כי קולומביה מדינת עולם שלישי} או שכדאי להרחיב ל2$ ליום לכל אחד מאיתנו {*חודש וחצי} וכך לא יהיו לנו הגבלות... הסוכני ביטוח כמובן שממליצים להרחיב , אני פשוט מעוניין לשמוע תשובה ממישהו ללא אינטרס. תודה.

26/08/2012 | 15:44 | מאת: יוסי

אגב אני בן 32 ואישתי בת 25, מצבנו הבריאותי נכון להיום תקין {לפני 11 שנים היה לי הודצקין לימפומה,ואני בריא לחלוטין מאז. אופי הטיול הוא ירח דבש {בטן גב בילויים לאורך כמה ערים בקולומביה, חוץ מטרק 1 של 5 ימים} תודה

שלום יוסי, אופי הטיול והמקום בו תשהו דורש החרבה של הביטוח החינמי שניתן לכם מסיבות שונות: ראשית, ציינת שאתם יוצאים לטרק ולכן רצוי שיהיה לכם גם כיסוי לאיתור וחילוץ (זה לא פינוי רפואי אלא בנוסף לו). כמו כן הייתי ממליץ על כיסוי לספורט אתגרי. אמנם רשמת "בטן גב" אבל לעיתים מבצעים פעילויות לא מתוכננות מראש שמכוסות רק דרך הרחבה לספורט אתגרי. באופן עקרוני, 3100$ אמורים להספיק ליום אשפוז ובלבד שאותו בית חולים (שאני מאחל לכם לא לבקר בו בכלל) יכול להחליט שהוא גובה גם 4000$ ליום אשפוז ואם מדובר בחברת ביטוח שאין לה הסדרים או אמצעים לפעול מול בתי חולים שונים בעולם, עלולה להיווצר בעיה. באזור דרום אמריקה אין פיקוח ממשי על עלויות שירותי רפואה ובמקרה של תיירים הם לא מתביישים לנקוב במחירים מוגזמים. נורא חשוב לבדוק כל הרחבה כזו לעומק ולוודא שהיא מתאימה לצרכיכם. אם לא, להשקיע עוד קצת ולרכוש ביטוח מתאים לאופי המקום ולאופי השהות. ומאחר ומדובר בירח דבש, אז מזל טוב !! וטיול מהנה.

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל