שכר מנתח פרטי

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

02/05/2007 | 12:19 | מאת: ארז נ.

שלום, בני קיבל הפניה לניתוח הסרת שקדים ואדנואיד - בחרנו לעשות את הניתוח באופן פרטי אצל מומחה בתחום, המנתח אשר פנינו אליו ציין במכתב לקופח\לביטוח המשלים את עלות שכר המנתח שהוא גובה כ4500 שקל, פניתי לקופ"ח- לביטח המשלים- והתברר שהם מאשרים שכר מנתח לניתוח מסוג זה שהוא בערך חצי ממה שהמנתח הפרטי דרש - ואם אני מעוניין דווקא בו עלי להשלים מכיסי את ההפרש. אנו מבוטחים גם ביטוח בריאות פרטי דרך מקום העבודה - ופנינו גם אליהם - וגם הם למרות שהמנתח הזה מופיע אצלם ברשימת המנתחים שיש להם הסדר עימו - גם הם מוכנים לשלם עבור ניתוח זה אותו סכום כפי שהציעו הביטוח המשלים של קופ"ח - בערך חצי ממה שדרש המנתח. מה דעתך? האם מנתח פרטי שנמצא בהסדר מול חברת הביטוח יכול לדרוש שכר שונה ממה שמופיע במחירון שלהם?ובכלל לא נראה לי הגיוני שאני צריך להוסיך עוד כסף מכיסי עבור המנתח - הרי זאת הסיבה שבגינה עשיתי את הביטוחים הללו. אשמח לשמוע את חוות דעתך וטיפים למה עושים. תודה מראש.

03/05/2007 | 23:02 | מאת: יריב אבני

ארז שלום. הסיטואציה אותה אתה מתאר בנוגע לקופת החולים נשמעת הגיונית ומוכרת, אך העובדות בנוגע לפוליסה הפרטית אינן הגיוניות. כתבת כי המנתח מופיע ברשימת המנתחים של חברת הביטוח. כלומר, חברת הביטוח סגרה עמו את מחיר הניתוח מראש. ולכן, אם תביעתך מאושרת ע"י חברת הביטוח, (בהנחה כי יש לך פוליסת ניתוחים מלאה ללא השתתפויות עצמית וללא תלות בעצם היותך חבר המשלים של הקופה ( שב"ן))אזי לא תיתכן הסיטואציה הנ"ל היות וחברת הביטוח מוציאה למנתח "התחחייבות" בה היא מאשרת כי המבוטח זכאי לניתוח וכי היא תשלם למנתח את הסכומים הקבועים עמו מראש. לא ייתכן ועל מנתח בהסכם נאמר לך שישלמו מחיר נמוך ממה שסגרו עמו.

06/05/2007 | 10:49 | מאת: ארז

יריב - תודה על תגובתך, אם כך- ממי עלי לדרוש הבהרות לדעתך - מחברת הביטוח או מהמנתח? העובדות הן - 1 - יש לי פוליסת ביטוח פרטי - ללא כל השתתפות עצמית. 2 - המנתח הוציא מכתב שבו פירט את סוג הניתוח ואת עלות - 4500 ש"ח. 3 - חברת הביטוח הוציאה מכתב למנתח שבו כתוב שהיא מתחייבת לשלם את שכר טרחתו עפ"י מחירון חברת הביטוח על סך - 2500 ש"ח. תודה ויום טוב.

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל