ביטוח נסיעות לחו"ל של דוידוף

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

04/05/2006 | 17:53 | מאת: אסף

שלום יריב, אימי רכשה ביטוח נסיעות לחו"ל מחברת דוידוף בעקבות המלצה מפורום זה. לצערינו לאחר כמעט שנה שהיא מבוטחת בביטוח זה (פמי פרמיום מורחב), היא נזקקה בפעם הראשונה לראות רופא נוירולוג. הנוירולוג קבע שהיא צריכה לעבור בדיקת MRI אולם מדוידוף נמסר לנו שאין כיסוי לבדיקה, ושבהתייעצות עם מנהל המוקד הרפואי ד"ר רונן, נקבע שהבדיקה איננה דחופה. ביקשנו לקבל לידינו את חוות הדעת של ד"ר רונן או לפחות לדבר איתו, בכדי להבין כיצד הגיעו להחלטה. מהמוקד הרפואי, התחמקו מאיתנו במשך מספר ימים ולבסוף נתנו לנו לדבר עם אחראי בשם ניסים שוקר, שדיבר בגסות והבהיר לנו שד"ר רונן לא מדבר עם מבוטחים ושלא נקבל שום חוות דעת. הוא אפילו סירב למסור לנו את שמו המלא של ד"ר רונן. נוצרה לנו התחושה שעכשיו כשאנו זקוקים לביטוח אין עם מי לדבר, גם מסוכנות דוידוף נאמר לי ע"י אחת הפקידות שהמבטחת היא בעצם מנורה ושאולי כדאי לי לדבר ישירות איתם, אולם אני רכשתי את הביטוח מדוידוף ולכן אני מצפה לקבל שירות מהם. מה לפי דעתך ניתן לעשות ? האם חברת הביטוח חייבת להעביר אלי את חוות הדעת הרפואית שבגינה היא החליטה לא לאשר את הבדיקה? תודה מראש אסף

18/05/2006 | 10:57 | מאת: יריב אבני

אסף שלום. על מנת לטעל מנת שאוכל לטפל בתלונה אנא מסור לי פרטים כגון שמות המבוטחים , ת.ז תאריך פניה למוקד . אני מבטיח להעביר בקשתך לבירור. בברכה, יריב

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל