שירות גרוע של חברת כלל

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

07/11/2005 | 23:16 | מאת: רונן

הסיפור קצת ארוך, אבל אודה מאוד למי שיוכל לתת לי עצות לגביו. לפני כשנה אימי נסעה לארה"ב ורכשה ביטוח כללית חו"ל של חברת כלל, לרוע מזלה היא חשה ברע והיתה זקוקה לשירותים רפואיים רבים: אמבולנס, ביקור במיון, טיפולים, ביקורי רופא ולבסוף הטסה לארץ בליווי רופא צמוד. (לאחר מכן היא עברה בארץ ניתוח והיום מצבה הרפואי טוב). סך כל הטיפולים הרפואיים שקיבלה בארה"ב הגיע ל כ 5000$ ,לאימי לא היה את הכסף לשלם ישירות לגורמים בחו"ל,ולמרות שמדובר בביטוח החזרים הבטיחו לנו בחברת ביטוח כלל שהם ידאגו לכל התשלומים. במשך כחצי שנה ניהלו כלל מו"מ מול בית החולים במהלכו בית החולים העביר את הטיפול בחוב לחברת גבייה (כמו הוצאה לפועל), לאחר מכן הגיעו לאיזשהוא הסדר עם בית החולים (שילמו כמחצית הסכום) ומבחינתם התיק סגור. הבעייה היא שהתסבוכת המשפטית עדיין נשארה והתיק בחברת הגבייה עדיין פתוח ועדיין מנסים לגבות את החוב מאימי. האם יש איזושהיא דרך לחייב את כלל לטפל בעניין שהוא תוצר של המו"מ הארוך שהיא ניהלה? אם נאלץ לקחת עו"ד שיטפל בעניין האם ניתן לתבוע מכלל את שכר הטרחה? בנוסף ישנו חשבון רפואי נוסף ע"ס 600$ שעדיין לא שולם, כלל טוענים שלא קיבלו את החשבון המקורי (אותו שלחתי עם יתר החשבונות בדואר רשום), לי נשאר רק העתק. שלחתי להם שוב את ההעתק שצילמתי, אבל הם לא מוכנים לטפל בחשבון בלי לקבל את המקור, שאותו אין לי כמובן. האם יש דרך לחייב אותם לשלם את החשבון? שאלה אחרונה, בתיק מטפלת פקידה בכירה במחלקת התביעות שלכל אורך הדרך נתנה לנו יחס מגעיל, קראה לנו חוצפנים, צעקה והתעלמה מרוב הבקשות שלנו, במידה ונתבע את חברת כלל האם ניתן גם לתבוע ישירות את הפקידה בגין השירות שנתנה ? תודה מראש.

08/11/2005 | 19:55 | מאת: יריב אבני

רונן שלום. חבל לשמוע על התנהלות תביעה באופן שכזה. צר לי, אך באמת שאין לי עצה טובה עבורך בנושא. לעניין תביעה של פקידת השירות, אינני מוצא בכך טעם שהרי היא זו שמייצגת את כלל ואותם אתה יכול לתבוע, אבל, מכתב תלונה לבכירי החברה ולנציב תלונות הציבור ואולי אף שימוש בתקשורת ייעשה את "העבודה".

12/11/2005 | 11:47 | מאת: אייל קרמר

שלום רונן, מפנייתך לא ברור מה הנימוקים של "כלל" לשלם רק חלק מסכום התביעה. אכן מצער שזה הטיפול והיחס שזכיתם לו. מנסיון רב שנים כסוכן ביטוח שמייצג בין השאר גם את חברת "כלל", אני יכול להעיד שזה לא מאפיין את התנהלותם הכללית. אם מנהלי "כלל" לא יגיבו לפנייתכם אליהם, יש את משרד המפקח על הביטוח שאצלו אתם יכולים להתלונן ואני מאמין שאם אין בתלונתכם דברים מהותיים ונסתרים שלא העלית בפנייתך - הצדק יעשה. לעניין הפקידה, תשובתו של יריב ממצה.

18/11/2005 | 05:32 | מאת: חיים

חברות הביטוח כפופות למפקח על הביטוח ותלונה כנגד כלל תעזור לך לשפר את השירות שלהם. הבעיה שמבוטחים לא מכירים זאת ומעטים מתלוננים. בברכה, חיים

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל