ביטוח רפואי לקראת נסיעה לחו"ל, אחרי תאונה

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

11/04/2005 | 16:43 | מאת: נינה

שלום, לפני כשנתיים עברתי תאונה. כתוצאה מהתאונה סבלתי מבעיות קשות במפרקי הלסת, ולפני כשנה וחצי אף עברתי ניתוח לשיקום המפרק. מאז מצבי טוב בהרבה, ודי יציב (מלבד בעיות עונות מעבר). חשוב לציין כי התפקוד עדיין אינו אופטימלי, ולא ניתן להגדיר אותי "בריאה" ב-100%. אני עדיין תחת ביקורת רפואית כל רבעון, משתמשת באופן קבוע בסד לילה מיוחד, וכו'... כמו כן, במהלך התאונה שברתי שן קדמית, ויש לי כתר שעלה המוווון כסף. טסה בפסח לנופש. מעוניינת בביטוח רפואי שיכסה את המקסימום האפשרי לגבי הבעיה הקיימת שלי. כלומר, שבמידה ותחול החמרה כשאהיה בחו"ל אוכל לקבל כיסוי לביקור אצל רופא (למשל לצורך קבלת טיפול נוגד כאבים. אני לא מצפה למצוא מומחה פה ולסת במקום אליו אני נוסעת). כמו כן, שקופ"ח לא תוכל להתכחש לאחריותה במקרה של החמרה שתחול בחו"ל בכל מה שנוגע להמשך טיפול בארץ. בנוסף, אני שוקלת לעסוק בפעלויות כמו רכיבה על סוסים, נהיגה ברכב, ואולי אולי גם על טוסטוס. יודעת שלא כל ביטוח מכסה אוטומטית גם פעילויות כאלו. אשמח לקבל עצות בענין. בתודה מראש, נינה.

לקריאה נוספת והעמקה
12/04/2005 | 00:23 | מאת: יריב אבני

נינה שלום. הפניתי אלייך בחורה ממשרדי אשר תנסה לעזור לך. תוכלי לקרוא בדפי הפורום תחת נושא נסיעות לחו"ל תשובות רבות העוסקות בנושא החמרת וביטוח מצב רפואי קיים בעת נסיעהלחו"ל.. ניתן לרכוש בפוליסות הרחבה לספורט אתגרי- ומומלץ אם אכן את מתכוונת לעסוק בכך. לעניין שיכום הכאבים, אני לא רואה בעיה מיוחדת במתן כיסוי לכך ע"פ הנתונים שמסרת, אך הכל בידי חברת הביטוח, עלייך להצהיר על הבעיה בפירוט ולדרוש את אישורם לכיסוי בגינה. יריב

12/04/2005 | 17:52 | מאת: אייל קרמר

שלום נינה, לכמה זמן את נוסעת? בת כמה את? בעיקרון ניתן לכסות מצב בריאות קיים ואף החמרתו - אחרי מילוי שאלון בריאות, המצאת מסמכים רלוונטיים, קבלת אישור חברת הביטוח ותמורת פרמיה. נהיגה ברכב ו/או באופנוע אינם מוחרגים בפוליסות חו"ל - כך שאין סיבה לדאגה. גם רכיבה על סוסים אינה מהווה בעיה מיוחדת. אם תעבירי לי במייל חוזר את פרטי מספר הטלפון שלך אדאג שיתקשרו אליך ממשרדי וינסו לעזור לך.

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל