תרופות קבועות מה לדווח ומה לא
דיון מתוך פורום ביטוח נסיעות לחו"ל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צריך לדווח על ויאגרה כתרופה קבועה ומה לגבי טמסולין
שלום רום , התשובה היא כן . חשוב מאוד לדווח על כל תרופה או טיפול רפואי שניתן בין אם הוא קבוע או זמני וסמוך למועד רכישת הביטוח . יכול להיות שלא תהיה לזה משמעות ביטוחית מבחינת הערכת הסיכון , אבל החובה לדווח היא חובה חוקית. בברכה, רן
הם כותבים במפורש שלא צריך לרשום כן אם מדובר על תרופות כמו פעילות בלוטת התריס, ערמונית מוגדלת, כולוסטרול מיגרנה ולחץ דם