אבחון מחו״ל לאבחון ישראלי איך עושים זאת?
דיון מתוך פורום ביטוח נסיעות לחו"ל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי חברה שעשתה בדיקות בחול לאבחון מחלה מסויימת שהיא באה לארץ רופא אחד אמר שהוא לא מקבל, אמרו לי שהולכים לעשוצ וועדה רפואית, אבל מה זה איך עושים ואיך עושים את זה?
שלום איילה, לצערי לא הצלחתי להבין את שאלתך ולדעתי זה גם לא הפורום המתאים לשאלות בסגנון הזה . יש סוגים רבים של ועדות רפואיות הבוחנות את מצבו הרפואי של אדם מסויים על מנת לדעת אם הוא זכאי להטבות או תשלומים מטעם המדינה, הצבא, חברות ביטוח וככו'. אני מציע לחזור למי שציין בפניכם את עניין הועדה הרפואית ולשאול למה התכוון . בהצלחה רן