שלושה חודשים- למה מתכוונים
דיון מתוך פורום ביטוח נסיעות לחו"ל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם שלושת החודשים של פנייה למיון עליהם נדרשים להצהיר בביטוח הנסיעות לחו"ל הם מזמן עשיית הביטוח או מזמן הטיסה? כלומר, אם בזמן הטיסה עברו כבר שלושה חודשים מאז פנייה לחדר מיון אבל בזמן עריכת הביטוח הזמן הוא קצת פחות משלושה חודשים- מה קובע? כדאי שיעברו 3 חודשים? הכל גם היה בסדר
שלום לירי, בכל שאלון רפואי כששואלים על תקופת זמן אחורה הכוונה היא מיום עריכת השאלון ולא מיום תחילת הביטוח . בברכה, רן