שבר פטישון ללא תזוזה
דיון מתוך פורום ביטוח נסיעות לחו"ל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לפני 10 ימים שברתי את הקרסול בשבר פטישון ללא תזוזה. לאחר הורדת הגבס הושמתי ב אייר כאסט. עוד 4 חודשים אני אמורה לטוס לחול לעיר. האם חברות הביטוח יבטחו אותי? נטע
שלום נטע, באופן כללי אני לא רואה בעיה , קל וחומר אם לא מדובר בטיפול הכולל פעילות ספורטיבית או אתגרית. לרוב ההחלמה משבר כזה היא בין חודש וחצי לחודשיים, כך שביחס למועד הנסיעה אני מניח (מקווה ומאחל) שתהיה החלמה. לכל היותר אולי תצטרכי להוסיף כיסוי למצב רפואי קודם (זו הרחבה ייעודית שיש בביטוחי נסיעות לאירועים רפואיים שהתרחשו במועד של עד חצי שנה לפני הנסיעה) בהצלחה והחלמה מהירה רן