שאלה לגבי ביטוח נסיעות
דיון מתוך פורום ביטוח נסיעות לחו"ל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הטיסה שלי חזרה לארץ ב- 25.2 בערב, עם נחיתה בנתב"ג ב- 1:00 לפנות בבוקר ב- 26.2. האם לבטח גם את ה- 26.2 או שזה מיותר ?
היי לי , יש מספר כיסויים בפוליסות הביטוח שחלים עד להגעה חזרה לישראל כגון סעיפי הכבודה השונים. בנוסף, טיסות לעיתים מתעכבות ואת עלולה למצוא את עצמך בחו"ל גם ב 26 לחודש. אבל מעל הכל, יש כאן שאלה של כלכלה פשוטה שבכלל לא קשורה לתחום בו אני נותן תשובות - כמה יעלה לך היום הנוסף הזה ביחס לכל עלות הנסיעה ? גם אם הנסיעה שלך היא סופר זולה ועולה רק 1000$, הרי היום הנוסף הזה יהיה בקושי חצי אחוז... קל וחומר אם עלות הנסיעה הרבה יותר גבוהה.... אני כמובן לא נכנס לכיס, רק מציף פרופורציות. לשיקולך. בברכה, רן