שבר בקרסול עם תזוזה -ניתוח וגבס
דיון מתוך פורום מדרסים ובעיות בכף הרגל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אובחנתי לפני כחודשהוחצי עם שבר בקרסול בפטישון ליטרלי ללא תזוזה וללא פריקה.. חודש אחרי גילו שיש תזוזה של 3 ממ .. החליטו על המשך טיפול בגבס למשך חודש נוסף אחרי חודש שהייתי מגובס. השאלה (מניסיונך וממה שאתה מכיר) עצם יכולה לחזור למקומה מטיפול בגבס ללא ניתוח? האם יכול להיות שהממצאים בבדיקה הבאה יהיו כאלה שלא יצריכו ניתוח? 2 שאלות נוספות: במידה ואחליט לא לבצע ניתוח מה ההשלכות? אוכל לתפקד כמו שצריך? כמה זמן בערך (טווח) דרוש כדי לחזור לפעילות נורמטיבית החל מרגע הניתוח?
קשה לומר בוודאות מה ההשלכות היות ולא ראיתי את הצילום ושבר בפטישון בדרך כלל הוא לאחר הגבס הכנסה למגף מיוחד ולאחר מכן האורתופד מחליט על שיקום פיזיותרפי. אני חושב ששאלתך צריכה להיות מופנית לפיזיותרפיסט שאחרי על שיקום תנועתיות מפרקי הפטישון.