שהשפיץ של נעלי הספורט עולה מעלה.
דיון מתוך פורום מדרסים ובעיות בכף הרגל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בחלק מכתבות בוינט וכן אתרים של רופאי חו"ל נכתב כי הדבר מאמץ את האצבעות מכיון וגורם לעליה תמידית שלהן מעלה באיזור המסרק. בפורום פה ענית למישהי בעבר שזה דווקא דבר טוב כי מאפשר גלגול של הרגל בצורה טובה יותר אשמח לדעת אם כן או לא
לקריאה נוספת והעמקה
שמו של החלק הקדמי של הנעל אשר עולה למעלה נקרא "רוקר" וככל שהרוקר גבוה פחות לחץ על קידמת האצבעות ולכן זה מצויין היות ואנו מעבירים את העומס לחלק הגדול של הרגל. מוזמנת לבוא למעבדת ההליכה והביומכניקה שלנו ולראות את ההבדל במו עינייך. WWW.SPORTOPED.COM 03-6565290 0722111560 פייסבוק- ספורטופד מדרסים
(מספר מקשר)