Parnate ו טיפול הומופאתי.

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

08/06/2014 | 21:28 | מאת: לירו

שלום.נוטל Parnate 3 פעמים ביום ,בהמתנה לתגובת התרופה,תקופה קשה,הרבה חרדות קשות. יש לי אפשרות לנסות טיפול הומופאתי.האם יש איסור לשילוב בין התרופה?ידוע לי שטיפול הומופאתי ,מקובל בשילוב עם תרופות פסיכאטריות ,אך ידוע לי שיש לתרופה הזאת איסורים רבים כמו נטילת תרופות מסויימות מאכלים מסויימים וכו' . אשמח לתשובה.

לקריאה נוספת והעמקה
08/06/2014 | 22:51 | מאת: לירון

בלי שום קשר להומופאתיה ,זה כבוד בשבילי להתייעץ איתך ,ורציתי לדעת ,איזה כיוון אתה היית ממליץ לי ,לטיפול טווח קצר בנושא ההרגעה ? אני והפסיכאטר ניסינו מכל טוב של תרופות ההרגעה ,וכרגע הוא הודיע לי סופית שאנחנו לא בונים עליהם ,כרגע אני לוקח נוילופטיל בנוסף לפרנט וסרוקוול.המצב לא טוב,ואני רוצה משהו שיעזור לי לעביר את השבועיים האלה בהצלחה עד שהתרופה תעבוד. הכל אני גם יתייעץ עם הפסיכיאטר ,אבל נראה לי שברפואה "צדדית" המקום הוא גם להתייעץ איתך.

שלום רב, אין מניעה לשלב טיפול הומיאופטי עם תרופות ו/או צמחי מרפא. ישנן תרופות מסוימות שעשויות לגרום לאינטראקציה עם התרופה הנ"ל. בכל מקרה, הייתי ממליץ לך להגיע ליעוץ נטורופטי הכולל איבחון אירידיולוגי מדויק שלאחריו ניתן יהיה להתאים לך תזונה נכונה(שאינה גורמת לאינטראקציה עם התרופה שאתה נוטל), וצמחי מרפא מצוינים המסייעים בחיזוק מערכת העצבים ומניעת מתח וחרדות, אשמח לעמוד לרשותך, שבוע טוב ובריא, אילן.

13/06/2014 | 00:31 | מאת: לירו

תראה ,דבר ראשון ,מתזונה אני לא מתכוון לצפות להרבה ..גם ככה אסור לי מלא דברים ואין לי סדר יום ,ולאכול לפי תפריטים ומזונות מסויימים,אני לא מאמין שיפחית לי כ"כ את ההתקפי חרדה. ובקשר ליעוץ נטורופתי ,אני מתקשר לנטורופט ואומר לו שאני רוצה לבוא לייעוץ ולעשות אבחון אירידיולוגי? דבר שלישי הפרופ' אמר שאסור לשלב צמחים עם הParnate ? דבר אחרון,חשבתי להביא רפלקוסולוגית הביתה ,אבל אני אסמך אם תסביר לי מה יכול לצאת לי מייעוץ נתורופתי ? בכבוד רב ותודה רבה ,לירון

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה