שמן עץ התה

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

08/10/2009 | 20:15 | מאת: כרמי

שלום, האם ניתן להשתמש בשמן עץ התה וגינלית בזמן המחזור לטיפול בקנדידה וגינלית (וכמובן גם מערכתית)? אני נוטלת טיפול משלים כולל דיאטה וכל תוספי המזון. האם ניתן להשתמש בו בטיפול יום יומי למשך כמה חודשים? האם אין בו מן הנזק לזמן ממושך? השתמשתי בצורת הג'ל שקיימת בבתי המרקחת כעת אני רוקחת בעצמי כפי שהוצע לי- כף שמן זית ועשר טיפות שמן עץ התה. תודה על תשובתכם.

לקריאה נוספת והעמקה

כרמי שלום רב, ניתן ומומלץ להשתמש בשמן עץ התה גם במחזור אך כמו כל תוסף רצוי לעשות הפסקות ורק כאשר צריך להשתמש בו. אין לו תופעות לוואי כלשהן אך אם יש אלרגיה לשמן רצוי להפסיק השימוש. ניתן גם להשתמש בסבון נוזלי לשימוש יומיומי(כיוון שהוא פחות מרוכז) וגם בג'ל וגינלי על בסיס השמן. את השמן לא רצוי לשים ישירות על גבי העור כיוון שהוא מרוכז מאוד ויש לדלל אותו עם שמן בסיס כגון שמן שקדים/זית/סומסום וכדומה. גם השימוש הוגינלי שאת עושה הוא מצויין, חג שמח, אילן.

09/10/2009 | 15:49 | מאת: כרמי

תודה רבה אילן על תשובתך המפורטת, נראה שאני בכל זאת בכיוון הנכון... שאלה אחרונה- האם ניתן לדלל את שמן עץ התה בג'ל אלוורה בשימוש פנימי וגינלי, ואם כן באיזה ריכוז? כף גל אלוורה על 10 טיפות שמן עץ התה יכול להיות מינון נכון? והאם שמן אורגנו יכול להיות גם פתרון? האם באותו ריכוז ועם אותם מדללים? שוב תודה רבה.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה