מגנזיום.............

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

22/03/2021 | 22:30 | מאת: ס

1. האם מגנזיום ציטראט 200 מ"ג ביום יכול לעזור לכאב נוירופטי בפנים ובגולגולת? אני מרגישה לחצים בחצי הצד הימני של הראש, בלחי, באוזן, ברקה ומאחורי האוזן- באזור הגולגלות מאחורה- איזור אוקציפטלי. MRI וCT מוח יצאו תקינים. אני נוטלת כבר שבועיים מגנזיום וביומיים האחרונים אני מרגישה עייפות חזקה בשעות הצהריים, אולי זה בגלל החום של מזג האויר. 2. האם זה יכול להרדים? 3. והאם מגנזיום מסוכן ללב? 4. יש קשר לעייפות וללב? 5. האם צריך הפסקות מידי פעם? 6. האם צריך לשלב משהו נוסף למגנזיום? הוצע לי אלטרולט אבל אני מעדיפה משהו טבעי.

שלום וברכה, המגנזיום עשוי להפחית כאבים אך בדרך כלל כאשר מדובר בהתכווצויות שרירים ולאו דווקא מה שתיארת. הוא אינו גורם לעייפות ומומלץ לעדות הפסקות מדי פעם בנטילתו. בכל מקרה, אני ממליץ לך לעשות אבחון אירידיולוגי בכדי לזהות מהיכן נובעת החולשה ואז ניתן יהיה להתאים לך את התזונה הנכונה וצמחי המרפא המסייעים בחיזוק המערכות החלשות והחזרת האיזון הטבעי לגוף, אשמח לעזור מנסיוני כרוקח מומחה ברפואה טבעית.

23/04/2021 | 08:46 | מאת: ס

תוכל לפרט את המשפט הראשון שכתבת? שהמגנזיום עשוי להפחית כאבים אך בדרך כלל כאשר מדובר בהתכווצויות שרירים ולאו דווקא מה שתיארתי, כלומר זה לא יכול לעזור ללחצים שיש לי בחצי הראש? הייתי אצל שני נוירולוגים, אחד אומר שזה ניירלגיה ושזה כאב נוירופטי ממקור לא מוסבר ונוירולוג שני טוען שזה התכווצויות שרירים בגולוגולת והוסיף שאולי מגנזיום יכול לעזור לי

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה