ויקטוזה ועצירות
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר קנטר היקר, מזה כחודשיים מטופל בויקטוזה 1.2 סמ"ק. היא אכן הביאה את הבשורה ואיזנה אותי לחלוטין. אך אליה וקוץ (עצירות)בה... האם תוכל להשיא עצה מנסיונך? אציין כי אני טבעוני ומנהל אורח חיים בריא.
שלום לך דניאל, לנטילת ויקטוזה יש מספר תופעות לוואי, ביניהן בחילות ושלשולים מחד או עמירות שיכולה להיות קשה ביותר מאידך. מומלץ לך להרבות בשתיית נוזלים- מים, סודה , תה, להרבות במאכלים עתירי סיבין תזונתיים, פירות ופירות יבשים דוגמת שזיפים מיובשים. להמנע ככל האפשר מבננות ומאורז שמסייעים להגברת העצירות, ובמידת הצורך לשקול בעזרת רופא המשפחה שימוש במרככי צואה או במשלשלים על בסיס סיבים. תמיד אפשר גם לשקול עם הרופא/המומחה לסוכרת הפסקת הויסקוזה ומעבר לתרופות דומות אחרות...