סתירה בחיי הסוכרתיים-המשך
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר קנטר היקר, מאחר ואני משוכנע שכאחד הרופאים המובילים בתחום הסוכרת בישראל מזה שנים רבות שמעת בודאי על הנתונים הבאים, הרי יתכן שאני לא הסברתי את עצמי נכון... ובכן, אחד המחקרים הארוכים והמקיפים בתחום הפתיע את הרופאים בעובדה שככל שהתאמצו להוריד את ערכי ההמוגלובין המסוכרר לרמה הנמוכה מ 6 כך גדלו מקרי המוות והסיבוכים. הדבר השני הוא שעל פי מחקר שהקיף שלוש יבשות הוכח כי סיבוכי הסוכרת מתחילים משמעותית מהמוגלובין מסוכרר של 5.8 ומעלה... אנא, אל תפסול את דברי. אם לא שמעת זאת הנך מוזמן להתעדכן... בכבוד ובהערכה.
שלום לך לא פלתי שום דבר. כל מה שבקשתי הוא שתפנה אותי למחקר שאתה מתייחס אליו ואיך ניתן להגיע אליו ולבדוק אותו. איפה פורסם? באיסזה שם? על ידי מי ?