עלי זית
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני מוגדרת כטרום סכרתית לפני כשלושה חודשים סוכר 104 המוגלובין מסוכרר 6.2 בשבוע האחרון מדדי את הסוכר בבית (בבוקר) נע 111-120 נאמר לי שחליטת עלי זית מורידה את רמות הסוכר בדם האם זה נכון ויכול להיות כתחליף לכדור? ברצוני לציין שביקרתי אצל רופא ושהפנה אותי לדיאטנית התפריט של הדיאטנית היה יותר ממה שאני אוכלת בד"כ, לדוגמא במקום פרי אחד אז שלוש פרות ביום ועוד... תודה ויום טוב
שלום לך בעבר היו דיווחים שונים ומשונים שחליטת עלי זית יכולות להוריד סוכר, (הסוכר הופחת בשתן של חמורים שאכלו עלי בספרד). הדיאטה שקבלת היא כנראה הנכונה עבורך, ומומלץ לשמור עליה ולחזור על בדיקות סוכר בצום+שעתיים אחר האוכל וכן המוגלובין A1C בעוד 3 חדשים. ואם תהיי עדיין בתחום הקדם סוכר יש לשקול תרופה ולא חליטות עלים משונות.