זקוקה ליעוץ משפטי (כללי) - דחוף

דיון מתוך פורום  משפט ורשלנות רפואית

09/04/2005 | 18:42 | מאת: סבין

שלום לך עו"ד דיוויס יונתן. אתמול ישבתי במועדון מאוד מוכר בת"א(קפה הבימה). כשהמלצרית לקחה את ההזמנה מאיתנו היא לקחה אותה בלי לרשום אותה ולתעד אותה,היא לקחה אותה,זכרה אותה והעבירה אותה למחשב. בסוף הערב כאשר קיבלנו את החשבון הוא היה נראה לנו גדול מידי ולא הגיוני,החשבון היה ממוחשב ולא על גבי בון משום שההזמנה לא נרשמה על בון. התעקשנו עם מנהל המקום שזה לא הגיוני והוא טען שלמלצרית שלו "יש זכרון מעולה והיא אף פעם לא טועה". מה שרציתי לשאול זה האים מבחינה משפטית חוקי לקחת הזמנה בצורה כזו(על פי זיכרון) ולהעביר אותה למחשב,כי מנהל הערב טען שכן,ומה אפשר לעשות. אודה מאוד אם תתיחס ותייעץ לנו אנו מרגישים שנעשה לנו עוול וזה בוודאי קרה לעוד הרבה אנשים רק שזה לא ממש ברור אם זה חוקי. תודה סבין

12/04/2005 | 21:57 | מאת:

סבין שלום אמנם תשובת מנהל בית הקפה בלתי סבירה והיה עליו לספוג את ההפרש הנטען לפי הכלל ש"הלקוח תמיד צודק". יחד עם זאת אינני מכיר כל הנחייה או חוק המחייב מלצר לרשום את ההזמנה. יש מצבים רבים בחיים שלא מוסדרים בחוק, וצריך להפעיל את השכל הישר ולעמוד על זכותך לקבל שירות ראוי.

12/04/2005 | 21:57 | מאת:

סבין שלום אמנם תשובת מנהל בית הקפה בלתי סבירה והיה עליו לספוג את ההפרש הנטען לפי הכלל ש"הלקוח תמיד צודק". יחד עם זאת אינני מכיר כל הנחייה או חוק המחייב מלצר לרשום את ההזמנה. יש מצבים רבים בחיים שלא מוסדרים בחוק, וצריך להפעיל את השכל הישר ולעמוד על זכותך לקבל שירות ראוי.