מקפיצה....

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

19/03/2014 | 19:37 | מאת: ג'ן

היי נועה , קרן, מטופל"שית (אני זוכרת איך החלפת את הכינוי) וכל בנות, שמחה מהולה בעצב לפגוש את כולכן כאן שוב :) התארחתי בפורום לפני יותר משנתיים כשעברתי את טיפולי ההפרייה לקראת הלידה הראשונה שלי לפני כמעט שנתיים אחרי שנתיים של ניסיונות (כולל חמש הפריות) הגיע האושר שעכשיו עוד ישנה במיטתה. אני נכנסתי לפורום בערך באותו זמן עם מטופלת (שעברה די מהר ל"מטופלת לשעבר" :) והנה פתאום אני רואה את השמות המוכרים בראש דף הפורום. אז כמו שכבר בטח ניחשתן אני חוזרת לסיבוב שני למרות החלום להיכנס לסטטיסטיקת האלה ש"בפעם השנייה נכנסו להריון בלי להתכוון בכלל" זה לא קרה :( רציתי לשאול אם למישהי פה יש המלצות על ד"ר קלדרון בצפון (במיוחד אם יודע לעבוד עם "בלתי מוסברים" כמונו ולא לוותר) או המלצה על רופא בצפון בכלל (את הבת הראשונה עשינו אצל פרופ' משיח כך שנחמדות כבר פחות עקרונית לי אבל הפעם עם ילדה אין לי את הפריווילגיה לנסוע למרכז כל הזמן)

20/03/2014 | 22:23 | מאת: נועה

איזה כיף לראות אותך פה :-) סורי שהתקוות לטבעי התנפצו, אבל יכולה לנחם אותך שאיכשהו בפעם השניה יש יותר תקוה, אולי? ככה לפחות לי זה הרגיש. אני לא יכולה להמליץ, וגם לפי מדיניות הפורום אנחנו לא אמורות למסור "דעות אישיות" על רופאים, אבל כיוון - נדמה לי שפרופ' דירנפלד מקבלת בחיפה? אם זה עוזר? בהצלחה ענקית!!!!!!!!

24/03/2014 | 10:12 | מאת: מטופל"שית

מתוקה...כמה טוב שחזרת הביתה :) או שבעצם קצת פחות ממה שרצינו ואיחלנו :) גם אצלי התנפצה לה הבועה ה'טבעית' ... ואחרי שנה וקצת שהיינו בלי גלולות אחרי הלידה של פיצי חזרנו לסבב השני של הטיפולים. הפעם משום מה היה לי יותר קל. ידעתי למה אני נכנסת והתחושה הנפשית עברה יותר טוב, כבר קצת פחות מבאס להיות בכל המעקב, הזריקות נעשו על הדרך, ובכלל היתה תחושה של 'ניצחתי פעם אחת אנצח שוב" ואכן ניצחתי שוב :) בימים אלה אני בשבוע 22 של הריון לבת מקסימה! אז אחות יקרה - שנסי מותניים כי אין לי ספק שזו מהמורה קטנה קטנה בדרך. קטן עלינו :)

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה