היי בנות

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

10/06/2013 | 21:36 | מאת: מישי

עוקבת אחריכן אך ממש משותקת בימים אלו מלדבר אז מה קורה... אז בדיקות הדם יצאו משושבות פעמיים + הציסטה ואני כבר ממש השתגעתי צפריר החליט שזה לא נראה לו ושלח אותי לשערי צדק שימו לב! פגשתי שם חברה. היא נכנסה לאולטרא סאונד ויצאה תוך דקה. הם שלחו אותה תחת שם אחר לגמרי!!!! אבדו לי את ההתחייבות וישבתי לחכות שישלחו שוב אני נכנסתי לאולטרא סאונד. הציסטה עברה הכל נקי... ואני זונה שאני אדישה לגבי זה כי קשה לי לשמוח. טוב, איך שהיא מסיימת אני מעיפה מבט על המסך- וזו לא אני. זו מישי אבל אחרת. אני חוזרת לדסק. היא מוציאה לי טופס חדש. אני חוזרת לאולטרא סאונד. אחר כך לבדיקות דם. יושבת לי שם ותפאום רואה שזו שוב לא אני על הטפסים! איזו חגיגה? בכל מקרה שעתיים וגם זה עבר. דר צפריר אמר להפסיק עם הגלולות לחכות למחזור ולהגיע לבדיקות דם. אבל הנה הבעיה. זה היה אחרי שהיה לי יום אחד עם בעלי- עם כל הבעיות שלי, גם את זה אין לי. אין חיבוק אין להתכרבל. כל השיחה הארורה הזו על התרומת ביצית באופק הכל בלי לגעת. סיוט. אמרתי לצפריר שאני ממש צריכה זמן עם בעלי. הוא אמר בסדר גמור אפשר להמשיך לקחת גלולות עוד כמה ימים, שבוע. אחרי כל זה נעשה עוד בדיקות ונראה אם אני הליגה בכלל של הפריות.קראתי היום אם אני לא טועה מישהי שכתבה שהרופאה שלה שיגרה אותה מיד להפריות. אני כבר הייתי אצל צפריר וביקשתי לדלג על ההדרעות האלה עקב גילינו נמתקדם אך לשווא. למה? אז מה, להפוך שולחנות? אני יודעת להתהפך יופי יופי. זה לא מראה יפה או נעים לעיין אבל אני יודעת לעשות את זה אך במקום זה אני מסכימה לטיפול של הרופא. למה אי אפשר שאנו נדלג להפריות כפי שביקשתי? טוב אני מבינה שההורמונים במצב גרוע... בינתיים כל כולי וכל נפשי עסוקה בהפנמת והתמודדות עם רעיון התרומה שהוא מן הסתם גו=מר לי את החיים. גיליתי כל מיני דברים מזעזעים כגון- מחלקים ביציות של תורמת אחת ל2-3 נשים באותו ביקור!!!! אומרים לך פרטים על התורמת לאחר ההחזרה!!! כל מיני זוועות, שחיתויות, דברים מסריחים ודי בולט שיש פה עסק מנצל , ציני, משוכלל ומישהו פה עושה עלינו קופה מצויינת. קשה לי עם כל זה אני וחוש הצדק המפותח שלי. קשה לי להוריד ראש ולהתמודד עם כל השחור הזה וזה על ועל ועל כל מה שיש כרגע מה אני עושה? קבעתי לסקר גנטי ובדיקת שד אולי אלך להדסה לייעוץ אני אובדת בתוך כל האפשריות לא כתבתי ולא עניתי זמן מה כי אני פשוט נאלמתי.

10/06/2013 | 21:54 | מאת: מטופלשית

יקירה, יצא לי לקרוא כבר מס פעמים פרסומים שלך ואני לא ככ מצליחה להבין מה הבעיה אצלכם ומה לעזאזל ההמלצה הרפואית אז ברשותך אני מנסה לעשות רגע סדר :-) 1.אני מבינה שישנה בעיה ואתם עוברים כרגע הזרעות - מה הסיבה שהם מסכימים להזרעות אבל לא להפריה? מה הסיבה שהרופא חושב על תרומת ביצית עוד לפני שהוא ניסה הפריות? אחת... שתיים... משהו... 2. אני מבינה שאת עם דר צפריר ( אין לי מושג מי זה ) האם את אצלו מתחילת הטיפולים? כמה זמן? אולי כדאי להחליף רופא, עם גישה חדשה... 3. מה עשיתם עד היום? כמה ניסיונות? מה בפרוטוקולים? שוב מציעה - אם בא לך לדבר תרגישי חופשי. המייל שלי - [email protected] ויהיה בסדר מתוקה! בסוף את תהיי אמא!!! מבטיחה!!!

10/06/2013 | 22:48 | מאת: מישי

אז זהו, שעד שבוע שעבר גם אני לא הבנתי כלום הנה הבעיה- ה fsh הגבוה ביותר שיצא לי הוא 67 יש כאן פרצוף בוכה לשים? בעלי בסדר, כל המערכת שלי בסדר רחם וכו אבל א י ן ביציות. צפריר וגם אחרים ראו הריונות עם ביציות כל ככך מעטות אך לא ממש ממליצים בגילי -41 וגיל בעלי -51 לחכות לנס. עם נתונים כאלה לא מתקבלים להפריות... צריך להיות עד 22 ואולי טיפה יותר... לא 67, לא 45... הייתי אצל מרגליות אך הוא לא היה מספיק מפוקס בשבילי ועזבתי אותו בלב כבד. אני לא בטוחה אם עשיתי טוב. השביל שלא לקחת תמיד נראה מבטיח יותר. אולי מרגליות היה מפנה אותי ולוחם בשבילי? עשינו עד היום הזרעה אחת עם ביוץ חזק טבעי. בחודש הבא שיצא לא יצא לבעלי... חזרנו מבואסים והלך חודש. בה"כ שישה חודשים, הזרעה אחת... לרחתי גונאל והגוף הגיב טוב אך אז הוסיפו לי מעכב ביוץ וקיבלתי מחזור. בקיצור זמן שעובר... חודש אחרי חודש ואני לא יודעת בכלל למה... אני מרגישה שהסיכוי פשוט אפסי עבורי. אני באבל כבד את זה בטח כבר הבנת. לא יודעת אם יש לי בכלל על מה להלחם. הזמן פשוט טס ואף אחד לא מבטיח לי שבתרומה אקבל תינוק בירא על מגש של כסף תודה רבה לך מטופלשית! אני רוצה לדבר אבל אני ממש ... אילמת בימים אלה. אבל כשאהיה מוכנה אשמח. חיבוק גדול

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה