שאלה

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

14/05/2013 | 00:41 | מאת: מרי

היי בנות. אני רוצה להתייעץ אתכן, אני לאחר הזרעה (עברו 5 ימים). באני משתתפת בחוג זומבה וגם ביום ש' הלכתי לרקוד, אתמול במיוחד היו לי כאבים חזקים בבטן התחתון. אולי אתם יודעות ם אפשר לעשות התעמלות מה אני אעשה במשך שבוע בלי ספורט. אני מנסה להימנע מכל דבר, גם להערים דברים, אבל זה בלתי אפשרי לחיות ככה. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
14/05/2013 | 09:17 | מאת: קרן

היי מרי, אני הייתי מחכה לתשובה מנועה, שהיא עצמה פעילה ספורטיבית הרבה יותר ממני, אבל לדעתי אין בעיה בהתעמלות שאת רגילה בה אחרי הזרעה. מה הרופא אמר? מסכימה איתך שצריך לנסות לשמור כמה שאפשר על שגרת החיים הרגילה שלנו, בשביל הנפש. גם ככה הטיפולים יכולים לחרפן. אם תגיעי, חו"ח, להפריות, צריך להוריד הילוך לשבוע בערך אחרי השאיבה וההחזרה, אבל הזרעה דומה יותר לכניסה טבעית להיריון, ואני לא חושבת שזה יכול להזיק. אבל כאמור אני לא ממש מומחית. שיהיה המון המון בהצלחה

15/05/2013 | 12:23 | מאת: נועה

אני באמת ספורטיבית ולא הפסקתי סביב הטיפולים. אבללללללל, כן הורדתי עוצמה. אני חושבת (עד כמה שאני מכירה...) שזומבה עלול להיות טיפה אינטנסיבי כרגע. אני חושבת שלהיות בתנועה זה חשוב מאד מאד בעיקר בטיפולים, ונכון שאם רגילים בספורט מסויים אז חשוב להמשיך. רק תזכרי - צריך להקשיב לגוף ולהוריד את כמות העוצמה בספורט שאת עושה. לאחר הזרעה בכל זאת הבטן התחתונה רגישה, ו"שקשוקי יתר" לא יועילו. בשבוע אחרי ההזרעה הייתי מנסה משהו יותר בכיוון של הליכה מהירה או שחיה ולאו דווקא ריקוד אינטנסיבי. לפחות בשבוע הראשון. אח"כ - חזרי למה שאת רגילה. וזו דעתי האישית... חג שמח ובהצלחה גדולה!

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה