מה שלומכן? הפתעה נחמדה

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

11/02/2013 | 18:36 | מאת: מישי

ה -fsh שלי ירד משמעותית. אני יודעת שאני אמורה לשמוח. אני פשוט כבויה. בכל מקרה הוא עדיין לא בטווח שבו יטפלו בי. אני אחרי 21 יום של מיקרוגינון וכל שבוע טיפול בדיקור. כעת מתחילה עוד 21 יום של הגלולה. השאיפה היא להגיע לערכים של 15-20. נראה. הגוף שלי תחת מתח אדיר, לצערי כי רב. אני מנסה מה שאפשר... בינתיים די מתבודדת ומתנתקת... עובדת על טייס אוטומטי לעשות מה שצריך ולשמור על החיוך שרוב הזמן מזוייף. כבר די נכנעתי לעניין תרומת הביצית. לא השלמתי, נכנעתי. בכל מקרה, רק שתדעו ותדע מי שמתעניינת, לי הדיקור ו/או הגלולות עזרו. הדיקור בטוח הרגיע אותי, מאוד. ברור לי ששום דבר לא השתנה מבחינת הביציות אך לפחות אם ירד מספיק אוכל לקבל טיפול. שלכם מישי שמשתדלת להרבות בשמחה

לקריאה נוספת והעמקה
16/02/2013 | 15:31 | מאת: נועה

לא נורא. אפילו אם החיוך הוא לפעמים מדומה, בעיני חיוך מביא את האושר לכיוונך. גם אם זה רק אימון שרירי הפנים. זה מכריח את המח לשדר משוה בכיוון השפתיים למעלה ולא רק זליגת דמעות מהעיניים... שמחה מאד שהדיקור עוזר. לדעתי הוא מאד מאד יעיל תמיד. ולא רק בטיפולים. אם יהיה טיפול או לא, אני בטוחה שדרכך תצלח כי את נשמעת לי חדורת מטרה לגמרי. עד שהילד יהיה בידיים. ומה שאני מאחלת לך זה שהוא יגיע אלייך וירבה את שמחתך שבעתיים :-) מביצית שלך, או של מישהי אחרת. זה כבר לא ממש ישנה לך בסופו של יום כשהוא ינשק אותך נשיקת לילה טוב רטובה ומצלצלת :-) שיהיה אחלה שבוע ונשיקות גדולות!

19/02/2013 | 14:32 | מאת: מישי

ריגשת אותי ושימחת אותי עד דמעות :) מה שבטוח שאני, ובעלי, לגמרי חדורי מטרה כפי שהבנת נכון. אני ממש על המסלול לגמרי, זה הדבר מס' אחד עכשיו בחיי. זה מעניין מאוד. לזייף שמחה, זה עוזר. איכשהוא זה יוצר מין גלגל כזה. מצאתי איזה משהו מצחיק באינטרנט (דיבוב מצחיק) וכמה שזה כאילו קטן, כל יום אני מגיעה הביתה ורואה איזה קטע כזה ופשוט נקרעת בצחוק קולני וגדול. לפעמים אני מרגישה קצת סתומה להיות כאילו משועשעת ושמחה עם המצב שלי/שלנו. לחייך ולהיות במצב רוח טוב. בכל מקרה מכל מה שלמדתי, זו דווקא החכמה הגדולה ביותר. אמן שמה שאת אומרת נכון נועה!!! אמן! כרגע אני מנסה קצת להתאמן יותר בענווה - לקוות שהטיפולים-הזרעות-הפריות-תרומות יצליחו... שהגוף יקלוט ויגיב טוב... שאשא הריון בריא... שאלד ב"ה ילד בריא (או ארבעה). זה הכי חשוב בסוף. אין לי את הפריבילגיה כרגע וזה אפילו איפה שחצני להתנגד לכל עניין התרומה. אני צריכה לשמוח באופציה הזו ולקוות שכל מה שמסביב יהיה טוב ותקין, וכל שאר הדברים הנפלאים שיש לי בחיים ישארו כך. טוב עד כאן מהרהורי ליבי. חיבוק גדול, תודה לך :)

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה