דימום שלא נגמר
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חודשיים ושבוע אחרי לידה, הדימום הסתיים לאחר כששה שבועות, היה שבוע נקי ואז הגיע מחזור מלווה בכאבי הבטן האופייניים לו והוא ארך שישה ימים?, שוב היה שבוע נקי מדימום ואז חזר . האם זהו המשך דימום מהלידה? מתי אמור להסתיים? האם יש צורך בבדיקת רופא? ( הייתי בבדיקה של אחרי לידה אחרי שישה שבועות מהלידה והכל היה תקין )
חני שלום, התיאור שלך חריג ביחס למהלך רגיל אחרי לידה מאחר שדימום לאחר לידה לא צריך להמשך 6 שבועות (בדר"כ) ואופי הדימומים בהמשך בודאי שלא צריך להיות כפי שתארת. אני מציע בשלב ראשון לבצע בדיקת אולטראסאונד לוודא שלא נשארו שרידי שלייה ברחם ואם אפשרות זאת תשלל - בדיקות דם הורמונליות בשלב שני. רפואה שלמה.