דחוף דחוף אובדת עצות..

דיון מתוך פורום  האשה והרחם

29/05/2014 | 16:38 | מאת: אנונימי

שלום, לפני שבוע הייתי אצל רוםא נשים בעקבות כאבים בבטן התחתונה העליונה וכל האיזור..שמקרין לי גם על כאבי גב ואיזור המותניים. לאחר בדיקה קצרה (עם שתי אצבעותיו בלבד)ולא מעמיקה במיוחד קבע שיש לי דלקת ברחם.וגם לא יודע אם מדובר בשלפוחית או משהו ברחם. אמר לי ללכת לעשות אולטרסנד וגנילי ולקחת שתי תרוםות בשם: ciprofloxacin hcl ו..metronidazole יצאתי ממנו בתחושה לא מוספקת ולא יודעת איך להמשיך מכאן. אני מציינת שאני סבלתי בעבר מדלקת באגן ודלקות בשתן חוזרות.זה כבר מצב מעיק ומעצבן אני ממש רוצה שהכל יהיה מאחוריי ובלי שיחזור לי איזו דלקת כל שני וחמישי. האם יש טיפול יותר מורחב ? האם לקחת את הכדורים הללו שנתן ולחכות? אני ממש אובדת עצות .. מפחדת על העתיד שלי. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לאנונימי, בהתחשב בנתונים שאת מעבירה בהודעתך הרופא שלך נהג כשורה וטיפל כשורה. הרפואה אינה מדע מדויק ושאיפתך (הנכונה כשלעצמה) לטיפול שיפתור את הבעיה לתמיד היא רחוקה מהשגה. אם הסיבה היא זיהום כרוני סמוי בחצוצרות הפתרון עלול להיות הסרת החצוצרות (תלוי באם את מעונינת בהריונות נוספים). אם הסיבה היא בן הזוג - אולי כדאי שגם הוא יפנה לבדיקה. במצבים מסוימים ניתן לתת טיפול אנטיביוטי מונע ארוך-טווח על מנת למנוע התפרצויות. שבת שלום.

31/05/2014 | 21:31 | מאת: אנונימי

שבוע טוב.. קודם כל תודה.. ועליי לצאת שאני עוד צעירה השנה מתחתנת אז ילדים באופק. אני פשוט רוצה לדעת אם התחלתי את הטיפול שנתן וזה בסדר? ואיזו בדיקה אפשר לעשות על מנת באמת לדעת מאין זה מגיע כל פעם..

שלום לאנונימי, כפי שאמרתי - הטיפול שהומלץ הוא טוב. הבדיקות לשלילת הגורם להתפרצויות הן בדיקת תרביות נרתיקיות ובדיקת נוגדנים בדם. לעיתים רחוקות הדרך היחידה להוכיח זאת היא נטילת תרביות בלפרוסקופיה (גישה ניתוחית). גם כאן הסיכוי לאבחון מדויק אינו מדהים. אני מציע כי תנשאי במזל טוב ואח"כ תנסי להרות. אם הכל יהיה כשורה סימן הוא שמצבך טוב והטיפול הצליח. אם יהיו מכשולים בדרך - יהיה מקום לבדיקות מעמיקות יותר בכל מקרה. שיהיה בהצלחה.

מנהלי פורום האשה והרחם