סוג התפרים בניתוח פתיחת בטן
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מועמדת לכריתת רחם עם שרירן גדול שבוע 19 בפתיחת בטן. האם יש הבדל בהחלמה בחתך בטני שתופרים בתפרים פנימיים ללא נגיעה בשרירים. או חתך רגיל שתופרים עם סיכות. מה ההבדל ברמת הצלקת וזמן ההחלמה?והאם שיטה אחת טובה על השניה
שיר שלום, ראשית אומר שגישתי האישית מתנגדת לכריתת רחם ואם מדובא בשרירן יחיד או אפילו מספר שרירנים ההעדפה האישית שלי היא הסרה שמרנית של השרירנים. בכל גישה ניתוחית אין צורך בפגיעה בשרירי הבטן המוסטים לצדדים בעת הניתוח. למעט הבדלים אסטטיים אין הבדל ממשי בין שיטות תפירת דופן הבטן ובין מהלך הריפוי. לעומת זאת יש הבדל בין חתך רוחבי או חתך אורכי. אם תרצי את שירותינו תוכלי לקבוע תור ליעוץ במרכז איה מדיקל 037646930. אופאה שלמה ושנה טובה.