לאחר לעשה איחור במחזור בפעם השנייה1
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי וקיבלתי מחזור ב-22.5 שהייתי במחזור עשיתי התקן. כבר ה-24.6 ועדין לא קיבלתי מחזור בפעם השנייה. אני מניקה לא באופן מלא . יכול להיות שאני בהריון למרות ההתקן ? ואם לא, מתי אני אמורה לקבל מחזור? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת, איזה התקן הותקן לך? אם מדובר במירנה (התקן הורמונלי) ייתכנו עיכובים, אפילו ממושכים מאד. אם מדובר בהתקן נחושתי כבר היית צריכה לקבל וסת אלא אם הפעילות ההורמונלית שלך קצת ״עצלה״. וכמובן, יש לשלול הריון. בהצלחה.