דחיית מחזור באופן חד פעמי

דיון מתוך פורום  האשה והרחם

16/04/2017 | 00:21 | מאת: מיטל

שלום ד"ר... אני בת 22... ב 17.5 יש לי ניתוח שייערך בהרדמה כללית (ניתוח שלא קשור לרפואת נשים). אני מעדיפה לא להיות במחזור בזמן הזה כי זה זמן שהגוף חשוף וזה לא נעים לי גם ככה... ולפי החישוב שלי הניתוח יוצא בדיוק בזמן שיש לי מחזור.. את הניתוח אי אפשר לדחות (אם לא תהיה ברירה אז אדחה)... איך אפשר לדחות את המחזור באופן חד פעמי? מה אתה ממליץ לי לעשות? אף פעם לא לקחתי גלולות

שלום מיטל, ניתן לבצע זאת ללא שום בעייה וללא חשש מהשפעות שלילות. התייעצי ברופא הנשים שלך או הזמיני פגישה אצלנו בטלפון 0775717230/6. חג שמח.

21/04/2017 | 12:19 | מאת: מיטל

הרופא משפחה נגד זה שאני ייקח גלולות כי הן מעלות סיכון לקרישיות וגם הניתוח מעלה סיכון לקרישיות... הוא אומר שאומרים לנשים להפסיק לקחת לפני ניתוח... אז כמובן לי לא יתנו להתחיל... אני באמת לא יודעת מה לעשות עם הבעיה שנוצרה לי... האם סיכון חיים אם אצליח להשיג גלולות וכן אקח ? אני בכלל אספיק?? הניתוח עוד שלוש וחצי שבועות... אובדת עצות!!

שלום מיטל, ביקשת את חוות דעתי וקיבלת אותה. חוות דעתי הניתנת בפורום זה אינה שוות-ערך ליעוץ רפואי. ממליץ לך לפנות לרופא נשים להערכה רשמית. כל השאר הוא ברמת יכולת קבלת החלטות שלך. רפואה שלמה.

מנהלי פורום האשה והרחם