שלום לכולם,חוות דעת אישית דוקטור קרכילי.

דיון מתוך פורום  ניתוחים פלסטיים

04/10/2011 | 00:45 | מאת: שני & אביב

שלום לכולם, בשנה האחרונה, ביררתי לחברי לגבי ניתוח אף, ביררתי בכל מקום אפשרי, אם זה פורומים, הגעתי לאנשים שנותחו אצל מנתחים שונים.בירורים מול בתי החולים. לאחר בירור מאוד מאוד רציני ומעמיק ,היה לי שם -דוקטור קרכילי.(חשוב לציין שהגעתי לשם דרך הפורום) לאחר בירורים החלטנו לקבוע פגישת יעוץ במרפאה של דוקטור קרכילי , (יש לציין שהינו אצל מספר רופאים כ5)התרשמנו, קרכילי ביקש על הניתוח סכום גבוה מאוד ,להבדיל ממנתחים אחרים כפול. משהו שהעלה בי ספקות וחששות. אני באופיי מאוד חשדנית, חשבתי שזה אולי דרך שיווקית שלו, ובנוגע לכל השיחות והתכתבויות בפורומים חשבתי שזה יחצנים שלו. לאחר ששוחחתי עם מספר של אנשים באופן אישי,וראיתי תמונות ונפגשנו עם אנשים. החלטנו לבצע את הניתוח בהחלטה שלמה ! לפני כחודש עשינו את הניתוח האף, האף לפני הניתוח היה נראה בסדר גמור אם זה בפרופיל ואם זה בחזית, אך הפריע לחברי השקעים בצידי האף ובליטה ממש מיזערית בצד.חשוב לציין כשהלכנו למספר רופאים חלק מהרופאים המליצו לנו לא לבצע תניתוח, מכייון שזה יכול לסכן את מראה האף, ויכול רק להרוס מאשר ליפות, לא לגעת כלל. היום הוא כלאחר חודש מהניתוח, התוצאה מרשימה, שבע רצון מהמראה החדש, אפשר להגיד בלב שלם שקרכילי הוא אומן,הניתוח שבוצע הוא היה עם השתלת סחוס ,ד"ר קרכילי ביצע זאת על הצד הטוב ביותר. לכל מי שמתלבט ויש חששות כאלו ואחרות אני משאירה תמייל שלי ואשמח לעזור לאנשים אחרים ולכוון , כפי שעזרו לנו. [email protected]

10/10/2011 | 00:40 | מאת: סתיו

הי שני השארתי לך תגובה במייל

10/11/2011 | 19:01 | מאת: K

יופי שני לא יכולת לספר לי לפני שנתיים חחחחחח

26/12/2011 | 21:14 | מאת: נועה המיואשת

שלום שני \אביב פונה אני אליך בדמעות אם אכן מצאת מזור אצל קריכלי אנא צרי עימי קשר[email protected] קיבלתי מכה לפני חצי שנה והאף השתנה לי ממש ונראה זוועה עד כדי היותי במעין אבלות וצער נוראי בגדול לא אוהבת אפים מנותחים וממש יש לי מומחיות לזהות אפים מנותחים ועדיין לא ראיתי אף מושלם ,,,דעות הרופאים חלוקות מפחדת משינוי ממש יש לי אף נוטה לרחב ושמן ולא מלא עצם כמו האפים שאני רואה באתרים ,,,בהתחלה התלבטתי בן קריכלי לקליין לאשכנזי ויצחק מאייר ובסוף הכי אהבתי את התמונות של ד"ר יוסף בן שושן הכי ניראים אמיתיים וטיבעיים וכמו כן הוא מוכן לתקן את הפגמים נטו ולא לשנות אובר מעבר הוא רואה את הפגמים לבד כפי שאני רואה מה שלא הגדילו לזהות האחרים וחיים אשכנזי רוצה לשנות ממש את כל האףףף בקיצוני ומזה אני חוששת נורא ומנגד לא רוצה להשאר עם אף מכוער כפי שיש לי היום הוא מסב לי צער רב ??? אשמח אם תראי לי תמונות של לפני ואחרי ולראות איך מילא את השקעים כי גם לי יש שקע משהווו,,,ובנוגע לחברך טענת שהיה לו אף יפה ושקע ובליטה מצד ממה זה??? מחבלה והאם הוא ממש לא נראה מנותח והשקע אכן מולא אנא אני מתחננת עזרי לי וחזרי אלי בתשובה ,,,תבורכו !!! ובכלל מי שקורא ויכול לכוון ולסייע שיבורךךך !

12/02/2012 | 00:40 | מאת: נועה

שלום ! ממש תבורכי שאת משתפת ומחזקת דברייך נותנים תיקווה רבה. אני בדיוק במצבכם יש לי שקע בצד אחד באף וגם אני התלבטתי והלכתי לד"ר אשכנזי,לקליין שהם מובילים וגם הם מסרבים לגעת בשקע שלי נורא מציק ! הרי אם היה אף מושלם לא הייתי מתנתחת כלל ,השקע מפריע יותר מהגבנון וכעת מקווה ומייחלת שקריכלי יהיה מזור לכאביויוכל למלא שקע זה ולהחזיר לי אף שלם ורגיל במבנהו. יקירה ניסתי לשלוח לך מייל לכתובת שציינת אנא חיזרי אלי ותבורכי מפי עליון [email protected] ובכלל מי שהתנתח במצב דומה והיה לו מזור אשמח אם יוכל לייצור קשר,,, רציתי לדעת האם הניתוח של בן זוגך בעקבות הצורך בסחוס האם היה ניתוח אף פתוח או שמא סגור והאם השקע נעלם והוא מלא ממש ואין מצב שהמצב יחזור בהמשך כמו לפני ? לתשובותייך אודה ! ושוב תודה דברייך מחזקים רבים !

מנהל פורום ניתוחים פלסטיים