ניתוח אף משני

דיון מתוך פורום  ניתוחים פלסטיים

05/02/2011 | 16:11 | מאת: מירי

שלום לכולם לפני עשר שנים עברתי ניתוח באף, האף עם השנים נהיה צר יותר והפך לאף צבוט. הייתי אצל ד"ר קריכלי כי שמעתי שהוא מומחה בתחום אבל הוא לא הבטיח לי כלום ורצה לשחזר לי את האף מחדש ולעשות הכל שונה.ולא רצה להגיד לי בדיוק איך יעשה זאת. הייתי אצל רופא אחר שהמליץ לי לא לגעת באף ורק להשתיל סחוסים בקצה. קיצר כל אחד אומר משהו אחר ואני לא יודעת מה לעשות. יש לכם המלצות על ד"ר קריכלי? איזה סוגי אפים הוא עושה? סלדים?עם עצם? אשמח להמלצות או להזהרות תודה

05/02/2011 | 21:29 | מאת: למירי

הוא לא נוהג להבטיח הבטחות, אבל עושה את עבודתו הכי טוב שאפשר. אני חושבת שאחרי ד"ר קריכלי לא היית צריכה יעוץ, כי אין טובים ממנו. גם אני מתכננת ניתוח משני אצלו ולבקשתי נתנו לי לדבר עם מישהי שעברה מס. ניתוחים כושלים ורק ד"ר קריכלי עשה לה אף מאוד יפה. אם את יכולה לחיות עם האף שיש לך אז למה לך ניתוח? ואם לאו אין כמו ד"ר קריכלי, אין עוד אחד עם ניסיון כשלו. מצאתי תגובה בפורום ב ynet והעתקתי לכאן: נושא : היי דנה תאריך : 23/01/11 06:49 מחבר/ת : אני בתגובה ל: ניתוח אף לא מוצלח - דנה ================================================ עברתי ניתוח אף לפני כחודשיים אצל ד"ר אברהם קריכלי, יצא טיבעי להפליא,ההבראה היתה מהירה וללא כאבים. הוא מספר אחת בניתוח שני ואף מומחה א.א.ג. אמנם יקר,אך ללא ספק שווה כל שקל. ממליצה בחום, ד"ר שיודע מה לעשות,מבטיח מעט והתוצאה- כאילו אף שלי מלידה. מספר אחת!

07/02/2011 | 15:48 | מאת: מירי

היי תודה רבה על התגובה..אני לא כ"כ צריכה את הניתוח,כולם אומרים לי שהאף מתאים לי לפנים והוא יפה אבל הוא צר מידי וזה מפריע לי.חשבתי לעשות תיקון קל אבל אחרי הפגישה עם קריכלי בה הציע לי לשנות את כל האף זה עלה כאופצייה.הבעיה היא שהוא לא מוכן להגיד לי מה יהיה,רק אמר שאהיה יפה יותר. ולכן קשה לי עם ההחלטה..נראה לי שקריכלי מתאים לאנשים עם אפים שיצאו זוועה ואין להם מה להפסיד נכוI? או שאני טועה?

מנהל פורום ניתוחים פלסטיים