מאוכזבת

דיון מתוך פורום  ניתוחים פלסטיים

14/06/2010 | 21:42 | מאת: רחלי

עברתי לפני כשנה ושמונה חודשים ניתוח עפעפיים, אצל אוקולופלסט. בחרתי בו לאחר ברורים רבים. מדובר בסגן מנהל מחלקה בבי"ח. לא אציין כאן מטעמים מובנים את שמו.הייתי בטוחה שאני הולכת לטוב ביותר. הניתוח היה מורכב, עפעפיים עליונים, תחתונים ופיטוזיס. לאחר הניתוח הייתי בטראומה, המראה היה מחריד, ההחלמה התארכה, והיום בדיעבד אני יודעת שזה לא אמור להיות כך. מאחר וכמה מחברותי ואף אחותי עברו ניתוח כזה. התוצאה אף היא היתה מאכזבת, ולאחר מספר חודשים כשהמראה של העיניים הגיעה למצבו הסופי הבחנתי שיש לי בליטת שומןמאוד בולטת בזוית אחת העיניים. חזרתי למנתח והוא ביצע תיקון בו הוציא שומן מזויות שתי העיניים. התוצאה היתה גרועה יותר. העיניים לא זהות. בליטת השומן נשארה בעין, נראה כאילו הוצא שומן מהמקום הלא נכון. היום לאחר כשנה מהתיקון פניתי לכללית אסתטיקה על מנת לקבל ייעוץ מה לעשות, מאחר ואיני מוכנה לחזור למנתח שעשה לי את הניתוח. הרופא שבדק אותי, שלא הצליח להסתיר את תדהמתו כשסיפרתי לו שעברתי ניתוח עפעפיים, טען שהם לא מבצעים תיקונים , אלא רק ניתוחים בתוליים. בכלל , אמר שום רופא אינו מעוניין לבצע תיקון של רופא אחר. ושאלתי האמנם? ומה עלי לעשות? תודה.

15/06/2010 | 23:38 | מאת: מנסיון

רחלי שלום - אני חושבת שכעיקרון הרופא שאליו הלכת לייעוץ צדק - תמיד קשה לבצע תיקונים של רופאים אחרים (ממה שאני מבינה גם תיקונים אלה יקרים מאוד). למה שלא תחזרי פשוט לרופא שניתח אותך ותבקשי ממנו לבצע את התיקון?

19/06/2010 | 04:36 | מאת: אנינה

לפנות לעוד רופאים!! לא לוותר, לפני כל הקוסמטיקה הם רופאים. ראשית, אני מציעה לך להעזר בתמיכה נפשית ואפילו אם צריך טיפול תרופתי. שנית, אל תוותרי! התייעצי עם עוד רופאים... פלסטיקאים, עם מומחיות, לא אוקולופלסט. יש שמות שעלו פה בפורום... נראה שמרוצים מהם: ד"ר אורן גולדן ד"ר יוסי חייק ד"ר רם סילפן ועוד. תמיכה נפשית והתמדה! אל תוותרי. בהצלחה אחרי שתפתרי את העניין, את יכולה לשקול תביעה בגין נזק. אבל רק אחרי!

מנהל פורום ניתוחים פלסטיים