גמילה מהנקה ומעבר לתמל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, הבן שלי בן 6.5 חודשים. עד לפני שבועיים בהנקה מלאה. מסיבות אישיות החלטתי לגמול אותו ולעבור לתמל. מזה כשבוע שהוא אוכל תמל ביום ויונק רק בלילה. הבעיה היא שמיום ליום הוא אוכל פחות במהלך היום - ביום הראשון אכל במצטבר כ 400 מ"ל, אתמול כ 250 והיום בסהכ 190!!! הימים הם ימים חמים והוא אוכל ממש ממש מעט. נכון שהוא משלים בלילות אבל החלב שלי הולך ומתמעט ואני לא חושבת שאוכל להניק אותו עוד הרבה בלילות. אני מאוד מאוד מוטרדת ולא יודעת מה לעשות. גם ממוצקים לא מתלהב במיוחד ככה שזה לא אפיק שמהווה תחליף להנקה. אודה לעזרתך, שרון.
שלום לך, לדעתי במידה ותינוק בריא הוא ישתה את הכמות שהוא צריך. כמו חן את יכולה להוסיף מיים. ולאט לאט להוסיף מוצקים. אולי כדאי להחליף פורמולה. בברכה אווה