התקררות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 19 להריוני ומזה מספר ימים מקוררת , ומשתעלת הרבה (בתדירות ממש גבוהה). כשאני משתעלת, אני חשה התכווצות חזקה בבטן. רציתי לשאול האם התכווציות תדירות אלו עלולות לגרום נזק כלשהו לעובר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה שיש לעובר בעיה. אבל אם זה לא משתפר בימים הקרובים, כדאי בכל מקרה להבדק אצל הגינקולוג שלך. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ להריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 054-4564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר