בצקות מתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני נמצאת בשבוע ה-20 להריון, הריון שני. כמעט מיד מתחילת ההריון נהיו לי בצקות בידיים, רגליים, פנים ובכלל בכל הגוף. גם בסקירת מערכות מוקדמת הרופא התקשה לראות את העובר בבירור עקב הבצקות. הרופא שלי אמר שאני צריכה לנוח יותר. האם זהו הפתרון היחידי? האם זה נורמלי שהתופעה הזאת צצה כבר מתחילת ההריון? אולי כדאי לעשות בדיקות דם לתפקוד כליות? בתודה מראש, אנה
לא, זה לא תקין, פני לרופא משפחה או לגינקולוג, לברור מעמיק. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ להריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר