BHCG והפריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה זמן אחרי ההפריה וקליטת ההריון מתחיל לעלות הבטא. האם זה עניין של ימים או שבועות? שאלה נוספת: מתי מתחילות להופיע התופעות הנלוות לעליית ההורמון- בחילות וכד'...תודה.
הבדיקה החיובית הראשונה זה 14 יום אחרי ההפריה. התופעות יכולות להופיע אז, או מאוחר יותר, או כלל לא. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.