בהקשר לשאלת המשקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהקשר לשאלה לגבי מה ממוצע העליה של האם בשליש השלישי והאם באמת העליה אמורה להיות מאוד משמעותית?(עליתי עד כה 7 ק"ג האם אני צפויה לעלות את אותו מספר ק"ג יותר/פחות?)(שבוע 26)
אינני מאמין בצורך של עליה במשקל האם. אם ההריון תקין ואת אוכלת נכון (אם יש ספק, התיעצי עם דיאטנית), אזי עליית משקל אנה כה חשובה בעיני. יש משמעות למשקל טרם ההריון. התיעצי עם רופאך. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.