שאלה מוזרה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה שאולי תראה מעט מוזרה. אני בתחילת שבוע 6 וכבר אני סובלת מטחורים (מעולם לא סבלתי מהתופעה הזו) ובנוסף הבטן שלי גדלה ונראה לי נורא מוזר שככה היא היא אמורה להיות כבר בהתחלה. זהו הריון ראשון עבורי ולעומתי אחותי שבהריון שני וחודש חמישי עם בטן די דומה לשלי. אוסיף כי תור ראשון לרופא נשים נקבע לי רק לעוד שבוע וחצי.
ממלץלהבדק בהקדם, לאור תלונתך על טחורים ובטן תפוחה. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.