מועד בדיקת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' בוקר טוב, לפי המקורות נאמר שאין טעם לעשות בדיקת העמסת סוכר 50 גר' לפני שבוע 24. האם הכוונה ל- 24 שבועות מלאים או 23 וכמה ימים? האם זה נכון שבגלל שאמא שלי סובלת מסכרת אני צריכה לעשות את הבדיקה לפני שבוע 24, האם הבדיקה לפני שבוע זה עדיין תתן תוצאות מהימנות? תודה ויום טוב!
הזמן המיטבי זה שבוע 24 מלא ועד שבוע 28 מלא. לגבי ההשפעה של מחלת אצך על הבדיקות בהריון, שאלי את רופאך. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.