הנקה והריון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר יפת אני שומעת כל מיני דעות ושמועות לשאלתי-האם מותר להניק בהריון? אני מדברת גם על תחילת ההריון, וגם עד סופו. יועצת הנקה אמרה שאין בעיה, נשים ששאלתי-חלקן אמרו שהניקו עד הסוף בלי בעיה, חלקן אמרו ששמעו שיכול לזרז צירים לקראת סוף ההריון. מהי האמת? תודה מראש
אשה בריאה בהריון תקין והכל בסדר, אין בעיה עם הנקה, בתנאי שמקפידים על תזונה ושתיה ומנוחה ראוים. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.