היפותירואידיזם בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 9 להריון, ובבדיקת דם נמצא TSH 7.78 ו- T4 9.6. בהנחה שאתחיל מיידית בנטילת אלטרוקסין, האם יתכן שכבר נגרם נזק לעובר? איך אדע אם נגרם נזק? אציין כי כחודשיים לפני ההריון היו הערכים תקינים.
לא, לא נגרם נזק לעובר. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.