נטילת ורמוקס בשלב הביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, נטלתי ורמוקס בשלב הביוץ, הבוקר עשיתי בדיקה ביתית וגיליתי שאני בהריון. האם הדבר יכול לגרום לנזק כלשהו? (ידוע לי שאסור ליטול ורמוקס בהריון). תודה מראש, קרן
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי שיש בעיה. התיעצי גם עם פורום תרופות בהריון, באתר "שיבא". בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסיכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 05444564018 מנהל המיון הגינקולוגי "שיבא" תל השומר